2009. június 26., péntek

Nettivel

Nettivel töltöm ezt a hetet. Vasárnap hozták át hozzánk a szülei, és ha jól érzi magát nálunk akkor vasárnapig marad. Netti nagy segítség anyának, mert lesi minden kívánságomat. Egész nap mellettem van, tornyot épít nekem, állatokat mutat a könyveimből, kivisz a kertbe sétálni, és még a szétszórt játékaimat is összepakolja:).

Tegnap anyáéknak orvoshoz kellett menniük úgyhogy kilenckor átvittek minket nagyiékhoz és ott töltöttük szinte az egész napot. Jól éreztem magam nagyiéknál, anya sem hiányzott egyáltalán. Nagyiék is kitettek magukért, a papám még sétálni is elvitt a babakocsimban. Délutánra ugyan nagyon elfáradtam, de még mielőtt hazaindultunk volna, benéztünk a dédimhez. Sajnos én akkor már extra nyűgös voltam. Otthon aztán visszatért az életkedvem, de csak rövid időre, ugyanis már megint belázasodtam. Hirtelen 39 fokig szökött fel a lázam, úgyhogy anyáék gyorsan lefürdettek és ágyba dugtak. Az éjszakám nekem nyugodtan telt, anyának viszont nem annyira. Éjfélkor megint nagyon felszökött a lázam, úgyhogy anya beadott nekem egy kúpot. Én annyira bágyadt voltam, hogy fel sem ébredtem rá.... Aztán az éjszaka folyamán többször megmérte a lázam és mivel reggelig sem ment 38 fok alá, így felhívta a doktornénit. Szerette volna, ha kivételesen kijön hozzánk, de a doktornéni szabira készült, úgyhogy megkért, hogy inkább menjünk be a rendelőbe. Hipergyorsan felöltöztünk és 10-kor már a rendelőben voltunk. A vizsgálat alatt természetesen bömböltem, pedig csak a tüdőmet, meg a torkomat nézte meg a doktornéni. Végül a doktornéni azt mondta, hogy be van gyulladva a torkom és felírt Ospen antibiotikumot és Fenistil cseppet.
Mióta hazajöttünk a doktornénitől már kétszer aludtam és kaptam lázcsillapítót is, mert már megint 39 fok fölé emelkedett a lázam. Sajnos a betegségem miatt a holnapi úszást tuti kihagyjuk, de remélem, hogy a jövő héten már elmehetek az uszodába.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner