2009. június 12., péntek

3 dkg

Tegnap a védőnénink látogatott meg minket. Anya persze rögtön elpanaszolta neki, hogy nem eszem rendesen, ezért a védőnéni behívott minket mára a rendelőjébe egy hivatalos mérlegelésre. Mivel az elmúlt egy hónapban összesen 30 grammot sikerült felszednem, így a védőnéni azt mondta, hogy egy hónap múlva újra látni akar, és ha továbbra sem gyarapodom rendesen, akkor jól meg fognak szúrni, hogy kiderítsék nincs-e valami bajom.
Mondjuk azt is mondta a védőnéni, hogy látja milyen izgága vagyok és, hogy mennyit ugrálok, és tudja, hogy beteg is voltam. Lehetséges, hogy ezek miatt nem híztam a múlt hónapban, ezért sem küldött el most minket vérvételre.

Miután a tanácsadásról hazaértünk, gyorsan be is faltam két doboz krémtúrót, mert nagyon nem szeretném, ha megszúrnának.
Egyébként, ha már az evésnél tartunk azt még el kell mondanom, hogy egy ideje teljesen egyedül eszem. Kivettem anya kezéből a kanalat, meg a villát (szó szerint), és az étkezésekben is átvettem az irányítást:)) Végülis nagy lány vagyok már... elmúltam egy éves:)))

1 megjegyzés:

Pados Timea írta...

Lilike!
Adj anyának is egy kanalat a kezébe, ügyeskedjetek egyszerre és akkor majd haladtok is. Nekem úgy tűnik, ez a "két kanalas" korszak. :)

 

Design By:
SkinCorner