2009. június 9., kedd

Szombat

Szombaton az előrejelzések ellenére kellemes időre ébredtünk, ezért anyáék úgy döntöttek, hogy inkább aznap visznek el az állatkertbe. Gyors reggeli, és kisebb civakodás után aztán csak kigördült az autónk a kertből. Először Csepelre mentünk az uncsitesókért, akik már nagyon vártak ránk. Miután őket felszedtük, már meg sem álltunk az állatkertig.

Az állatkertnél aztán anya betett a babakocsiba, de kb az első állatnál ki is vett. Közelről akartam minden állatot szemügyre venni. A legnagyobb sikert a zebra aratta, az elefánthoz, meg egyenesen be akartam mászni, de a többi állat is nagyon tetszett, hát még az, hogy fel-alá rohangálhatok az emberek között:)).

Sajnos történt egy kisebb baleset is velem, (leugrottam egy padról) de nem igazán törődtem vele, pedig még a szám is vérzett...


Estig is képes lettem volna ott maradni, de az uncsitesók elfáradtak, úgyhogy egy órakor eljöttünk. Az állatkert után még átmentünk egy játszótérre, ahol elfogyasztottam az ebédemet és hintáztam egy kicsit, aztán hazaindultunk. Hazafelé útba ejtettük Katiékat. Nem mentünk fel hozzájuk, mert addigra én is, és Virág is elaludtunk. Csak apa átvett tőlük néhány dolgot, aztán mentünk is tovább Csepelre. Mire uncsitesóékhoz értünk, Virág is és én is felébredtünk.

Míg anyáék ebédeltek, én birtokba vettem Virág konyháját, és kutyultam magamnak is valami harapnivalót:))). Virág megint kitalálta, hogy át akar jönni hozzánk. Először anya és keresztanyu is tiltakozott, de végül belementek, hogy nálunk aludjon. Persze amint kiderült, hogy Virág nálunk alszik, Balázs is jönni akart, úgyhogy visszapakoltuk az autósüléseket a kocsiba és a két uncsitesóval hazafelé vettük az irányt.


Délután átjöttek a szomszéd gyerekek is, úgyhogy összesen hatan boldogítottuk anyáékat.
Egyiküknek sem kellett este altató:))

Mivel a kiruccanásunk nagyon jól sikerült, de sajnos nem tudtunk minden állatot megnézni, ezért anya megígérte, hogy nemsokára megint elvisz az állatkertbe. Nagyon úgy néz ki, hogy július közepén ismét el tudunk menni, mert Timi megint szerzett nekünk belépőt, ráadásul kettőt is, úgyhogy akkor már keresztanyuék is velünk tarthatnak, és Netti, meg Réka uncsitesómék is, ha van kedvük:)))

Az állatkerti sétáról készült képek itt (linkelve) megtekinthetők.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner