2009. június 1., hétfő

Komoly problémák

Azt mondják, hogy mostanában nem eszem rendesen....Valóban... már a reggeli babatejet, vagy babakakaót is több ütemben fogyasztom el, pedig korábban ezzel sosem volt probléma, sőt, tápszerből sokkal nagyobb mennyiségeket is elfogyasztottam, mint most tejből. A tízórai gyümölcs is nehezebben csúszik, pedig egyre nagyobb a választék. Mindig is a banán volt a kedvencem, de most már abból is max egy felet vagyok hajlandó megenni. Más gyümölcsből még ennyit sem.

Aztán ott az ebéd. Korábban szívesen fogyasztottam anya főzelékeit, de a kész babaételekkel sem volt sose gondom. Pár hete viszont, egyiket sem vagyok hajlandó rendesen enni. Pár kanál után már húzom a számat, tök mindegy, hogy milyen főzelékről van szó.

Uzsira vagy valami tejes finomságot kapok; krémtúrót, gyümölcsjoghurtot, vagy vajas kenyeret sonkával, sajttal, de azokból sem szoktam megenni egész adagokat.

A vacsoráról meg már ne is beszéljünk...

Sajna amióta ilyen cirkusz van az étkezések körül, anya minden édességet megvon tőlem. Hegyekben áll otthon a babapiskóta, meg a Kinder tejszelet, de anya azt mondta, hogy csak akkor kapok belőlük, ha rendesen megeszem az ebédet:(((.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner