2009. július 2., csütörtök

Helyzetjelentés

Ma délután nagyiék hazavitték Nettit. Remélem, jól érezte magát nálunk! Most egy kis szünet következik, de hétvégén jön a váltás Réka személyében. Ha minden igaz, Ő is nálunk tölt majd néhány napot.

Tegnap Nettivel elkísértük anyáékat vásárolni. A ferihegyi Market Centrálba mentünk. Amíg apa a Tescoban vásárolgatott, addig mi csajok, körülnéztünk a Müllerben. Szívószálas poharat keresett anya, de azt pont nem talált. A Müller után benéztük mi is a Tescoban, de onnan is "üres kézzel" távoztunk; poharat legalábbis nem találtunk. A Tescoból átmentünk a C&A-ba onnan pedig a Deichmannba. Amíg anya nézelődött, addig én nemes egyszerűséggel lekaptam a polcról egy rózsaszín szandit, leültem a földre, levettem a cipőmet és megpróbáltam felvenni a szandit. Kicsit megsértődtem, amikor apa kivette az egyébként nagy szandit a kezemből. Hazafelé aztán aludtam egyet a kocsiban. Délután pancsiztunk a medencében. Most már nem félek annyira a vízben, de azért anyának, vagy apának mindig a közelemben kell lennie. A fürcsizés után felkerekedtünk és elsétáltunk egy fagyizóba. Több, mint negyven percnyi séta után értünk oda. Én a Pongómban ültem mégis nagyon elfáradtam, mire odaértünk. Ráadásul nekem nem jutott fagyi, csak egy tölcsér... Hazafelé hangot is adtam a nemtetszésemnek.
Szerencsére már teljesen jól vagyok, a pöttyeim is elmúltak végre, csak az étvágyam nem tért vissza anyáék legnagyobb bánatára:(((.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner