2009. január 17., szombat

Vendégek

Apa nagybátyja, nagynénje, és persze nagyiék látogattak meg ma úszás előtt. Nagyinak még mindig gipszben van a karja és borzasztóan fáj is neki, úgyhogy most nem tudott megfogni, de azért jól el voltunk. Pista bácsi és Ica néni nagyon jó fejek. Egyszer már találkoztam velük még augusztusban a dédim szülinapján. Most egyrészt azért jöttek, mert még sosem jártak nálunk, másrészt borzasztóan kíváncsiak voltak rám, továbbá a Mikulás meg a Jézuska az ő fájuk alá is odacsempészett egy nekem szóló ajándékot, és azt most elhozták nekem.
Nagyon köszönöm a rucit és a bálna családot!

Sajnos a vendégeim nem maradtak sokáig. Még be sem melegedtem a játékba, és az ismerkedésbe, és már mentek is:( Nah majd legközelebb...

Néhány kép Pista bácsi gépéből:

"Még sosem ettem bálnahúst... muszáj lesz megkóstolnom..."

"Gyere csak Bálna mami!"

"Szerintem finom. Te is megkóstolod?"

"Máris megvizsgálom a karodat nagyi!"

"El ne menjetek, amíg nem láttátok a zenélő könyvemet!"

"Jó mi? Magától énekel:)"

Más:

a mai úszáson azzal fogadtak a csajok, hogy gratulálnak, hogy ilyen sok szavazatot sikerült összegyűjtenem, és biztosítottak róla, hogy ők is minden nap szavaznak:). Annyira rendi tőlük is, hogy nem felejtik el, és minden nap klikkelnek rám:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner