2009. január 13., kedd

Kedvenc mondókáim

Most vettem észre, hogy a legkedvencebb mondókáimat még nem is tettem közzé.
.
Hej Gyula, Gyula, Gyula (közben anya a tenyerével a combomat paskolja)
Szól a duda, duda, duda (megpaskolja a pocakomat)
Pest, Buda, Buda, Buda (megfogja a vállaimat)
Pattogatott kukorica (megsimogatja a fejem búbját)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Borsót főztem, (közben anya karikát rajzol a tenyerembe)
jól megsóztam, (megcsipkedi a tenyeremet)
meg is paprikáztam, (ujjával megütögeti a tenyeremet)
ábele-bábele, (megsimítja a tenyeremet oda-vissza)
fuss. (összecsapja a tenyeremet az övével)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Áspis kerekes (közben karikát rajzol anya a tenyerembe)
Útifüves leveles (négylevelű lóherét rajzol a tenyerembe)
Bibola, bibola (megsimítja a tenyeremet a kézfejével és a tenyerével)
Pacs, pacs, pacs (belecsap a kezembe háromszor)
.
És az abszolút első, amivel mindig jó kedvre tud deríteni anya:
.
Az én apám vízimolnár.
Mit őröl a vízimolnár?
Őröl árpát,
őröl búzát,
őröl rozsot is,
kukoricát, kukoricát, kukoricát

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner