2009. január 27., kedd

Oltás

Ma megkaptam a pneumococcus baktérium elleni második oltást. Ha tudtam volna, hogy szurit kapok, biztos nem engedtem volna anyának, hogy felöltöztessen és apával együtt elvigyen a doktornénihez, és valszeg a rendelőben sem huncutkodtam volna... Nah mindegy túl vagyok rajta, de legközelebb résen leszek!

A védőnénim is ott volt a rendelésen, ő mért meg, és megdicsért, mert amióta nem látott elég sokat híztam. Most 7830 gramm és 70 cm vagyok. Manöken alkatomra egyébként borzasztóan vigyázok. Bár mostanában megint szinte mindent jó étvággyal fogyasztok, rengeteget mozgok is... aerobicozom és boxolni is szoktam anyával, vagy apával, persze mindig én nyerek:)

A doktornéni a fogaimat is megnézte és mondta, hogy látja, hogy hamarosan felül is ki fog bújni egy fogam. Már alig várom:)))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

nahat
mindig eccerre szuriztok
te is Csigusz is
o kicsit nyugi lett:)
mer neki is jonnek a fogai a dokineni szerint
:)

 

Design By:
SkinCorner