2009. január 1., csütörtök

Az első szilveszterem

Földi létem első szilvesztere nyugisan telt. Bár még mindig náthás vagyok, anyáék megkönyörültek rajtam és délután kivittek kicsit sétálni. Á, nem öltöztettek fel nagyon... csupán egy hosszú ujjú body, két pulcsi, egy mellény, harisnya, zokni, sapka, sál, kesztyű és overál volt rajtam. Ja és persze egy pléddel még betakartak, és a babakocsi bundazsákja is védett. Kellett is az extravédelem, hiszen -8 fok volt.
Beöltözve:

Útközben anyáék megálltak és vettek nekem, és az unokanővéremnek egy-egy trombitát. Hazafelé megnéztük azt az óvodát, ahova reményeink szerint két és fél év múlva járni fogok.

Gyönyörű új épületről van szó, hatalmas zárt udvarral és játszótérrel, kb 5 percre a házunktól. Az óvodát 2 év alatt építették fel, és 2006-ban nyitották meg.
A bejárat:

és így néz ki hátulról:

Miután hazaértünk uzsiztam és pihiztem egy kicsit, aztán egészen éjfélig fent voltam és játszottam. Azt nem mondanám, hogy megtanultam trombitát fújni:)

"Így kell ezt az izét bekapni, Anya?"


"Kár, hogy fújni még nem tudok:)"


Este aztán apa lefotózott anyával a fa előtt:


Éjfélkor anyáék koccintottak. Persze muszáj volt megkóstolnom nekem is a pezsgőt. (Ezért maradtam olyan sokáig ébren:))

"Lássuk, mi van ebben!"


"Gyorsabban anya! Nagyon szomjas vagyok!"



"Elég fura íze van, és büfiznem kell tőle!"

Mivel több kölyökpezsgőt nem kaptam, így 0. 39 perckor anyával nyugovóra tértünk. Gondolom, mondanom sem kell, kb két perc alatt elaludtam:). Reggel persze már 8-kor riadót fújtam:).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner