2009. január 23., péntek

Minden ok

Rég jártam itt, mert mostanában rendkívül elfoglalt vagyok:).
Minden reggel 8-kor ébredek, 1/4 9-kor reggelizek, aztán átvedlek játszóruciba, és lemegyek a nappaliba játszani. Ott aztán szétdobálom a játékaimat, aztán megpróbálok kiszökni a konyhába, aztán tanulok is egy picit anyuval. 11-kor gyümölcsöt eszem, aztán anyával sétálni megyünk. Alig jut el anya a sarokig, én már az igazak álmát alszom és csak visszafelé ébredek fel. Mire hazaérünk már ebédidő van. Ebéd után hosszú játék következik, rövid 1/2-1 órás csendespihenővel. 5 óra körül uzsizom gyümölcsöt és/vagy tejpépet, aztán még játszom egy kicsit általában konyhába szökőset, aztán fürcsizem egy nagyot, és 8-kor vacsizom, ami után rögtön elalszom. 9-10 óra körül néha magamhoz térek, és akkor még vidítom kicsit anyát, aztán együtt alszunk vissza.
Hát így telnek mostanában a napjaim.

Megmutatom a konyhába szökős játékot képekben.

"Apa, anya figyeljetek! Máris indulok!"

"Kukucs:)"
"Hé, hát ez meg mi a szösz?"

"Mindjárt kint is vagyok"

"Azért azt meglesem, hogy anya rendesen kitakarított-e:)"

"Na tessék! Kint is vagyok, hehe"

"Már csak fel kell állnom valahogy..."

"Jaj, belegabalyodtam:("

"Mindig ez a vége... anyáék megunják, és visszavisznek a nappaliba, én meg kezdhetem elölről az egészet:("

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner