2009. január 29., csütörtök

Az első lépések

"Egyensúlyozósat" játszottunk ma anyával. A játék abból állt, hogy anya leült elém a földre, felállított, és a fejemre tett egy újságot, majd a saját fejére is tett egyet, és versenyeztünk, hogy kinek a fejéről esik le később az újság. Persze ebben anya még ügyesebb, viszont miután az én újságom leesett, annyira érdekelni kezdett az anya fején lévő újság, hogy el is felejtettem, hogy éppen állok, és nem kapaszkodok, és simán elindultam az újságért. Az első lépés után aztán rájöttem, hogy én még nem igazán tudok menni, de megpróbáltam még egyet lépni. A második lépés sajnos nem sikerült, összecsuklottam, de anya így is rettentő boldog volt, és szólt a nagyinak is, és megmutattam neki is, hogy mit tudok. Aztán a nap folyamán még többször gyakoroltam a lépegetést.

Anya azt mondta, hogy nem is adhattam volna ennél szebb ajándékot a 10. hófordulómon:).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner