2009. január 14., szerda

Ma

Rengeteg nagyon sokat játszottam ma a szüleimmel:). Apával kezdtem a sort, neki kellett ugyanis vigyáznia rám, amíg anya délelőtt hajat mosott. Anya mielőtt eltűnt volna, szigorúan kikötötte, hogy nem szeretne engem egyedül látni valamelyik sarokban, amikor visszajön, úgyhogy apa végig a közelemben volt, és segített ki és bepakolni a kincsesládámat. Aztán, amint anya megjelent egyből le is lépett:)
Anya szokás szerint énekelgetett meg mondókázott nekem, és többek között azt játszottuk, hogy azzal a betűvel mondott nekem szavakat, amilyen betűt a habtapi szőnyegemből kiszedtem. Mivel már lassan 10 hónapos vagyok, és már egy csomó mindent megértek, ezért már az érzékszerveimet is előszeretettel mutogatja, és mondogatja nekem. Néha, ha olyan kedvem van, kérésre megfogom a fülemet. Ilyenkor, mindig hangosan ujjonganak, és tapsolnak anyáék.

Az állás is egyre jobban megy már nekem. Kb fél-egy percig képes vagyok stabilan kapaszkodás nélkül állni. Lépegetni egyedül még nem szoktam, de ami késik, az nem múlik:)))




2 megjegyzés:

Nici írta...

Nem semmi ügyes kislány vagy Lilike :)))

Ercsi írta...

Lili, engedd meg, hogy utólag gratuláljak! Nagyon-nagyon ügyes kiscsajszi vagy! ;)

 

Design By:
SkinCorner