2009. január 11., vasárnap

Beteglátogatáson

Ígéretemhez híven ma meglátogattam nagymamámat, és ellenőriztem a gipszet a karján. Nagyon sokat időztünk ma nagyiéknál. Mivel már nagy vagyok, így szabadon garázdálkodhattam a nappalijukban. Gondolom, mondanom sem kell, mindent megnéztem, mindent megkóstoltam, mindent szétpakoltam. A kedvenc játékom a porszívós doboz lett, amit előszeretettel próbáltam kinyitni, de sajnos nem sikerült. A sok nézegetésbe és pakolásba annyira elfáradtam, hogy még nagyiéknál kidőltem, és aludtam is egy keveset. 2 óra körül indultunk haza. Otthon eleinte nagyon jól viselkedtem, de a délutáni csendespihenő óta nyűgös vagyok.
Nem vagyok lázas, nem folyik az orrom, egyszerűen csak rossz kedvem van:(. Néha velem is előfordul...

Legnagyobb sajnálatunkra a szmogriadó miatt a holnapi Ringatót ki kell hagynunk, de anya megígérte, hogy majd többet énekel, meg mondókázik nekem.
Egyébként most az érzékszerveket tanulom. A füllel kezdtük... kb kilenc milliószor mutatta már meg anya, apa és mindenki a fülemet, (meg a sajátjukat, meg a játékaimét), de még nem vagyok hajlandó megérinteni, ha megkérnek rá.... persze ami késik, az nem múlik:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner