2014. szeptember 1., hétfő

Becsengettek!!!

Az első tanítási nap úgy indult, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Reggel szó nélkül felébredtem, fogat mostam, felöltöztem, fésülködtem, reggeliztem és anyával meg apával elindultunk az iskolába. Bár a dal úgy szól, hogy az iskolatáska egy szép napos délelőtt nehéz, ránk ma csak a fele volt igaz. Az iskolatáska valóban iszonyat nehéz, de ma nincs szép napos délelőtt. Szakadó esőre ébredtünk. A tanárnéni tegnap azt kérte, hogy az udvaron gyülekezzünk, de olyan eső volt, hogy anyáék egyből felvittek a termemhez, ahol már többen várakoztak. Ott volt Virág is már, akivel ismét egy padba ültem. Anyáék 8 óráig lehettek bent velem, annyi idő pont elég volt ahhoz, hogy kiosszam, mert nem csomagolt nekem nasit... Remélem, holnap nem felejti el :)

Amúgy egyenlőre nem viselem nehezen a sulit, nem visel meg lelkileg. Örülök, hogy van egy barátnőm az oviból és bízom benne, hogy Fannival meg a többiekkel is fogok találkozni a szünetekben.

Anyáék délután négykor jönnek értem, addig osztályfőnöki órák lesznek és délután napközi.

Amúgy anyáék bevezettek egy ösztönzőrendszert, hogy ők is motiváljanak a tanulásban. Az ösztönző rendszer egy pontrendszer amiben, minden piros pont 1 pontot ér, minden zöld pont -1 pontot és minden fekete pont -2 pontot jelent. Amennyiben sikerül összegyűjtenem 5 pontot, kapok valami meglepetést. De természetesen én nem ezért fogok tanulni, hanem azért, mert okos akarok lenni, állatorvosnak készülök ugyanis:)

Jah ma az angol tanfolyam is elkezdődik oda 5 órára megyünk.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner