2014. szeptember 20., szombat

3. hét

Kezdjük a legfontosabbal: ezen a héten két vizipókkal lettem gazdagabb és begyűjtöttem az első piros pontomat olvasásból pénteken. Kaptam még négy katicát, de az nem tudom mit jelent :)
A második legfontosabb dolog, hogy ezen a héten már egyedül kellett bemennem az iskolába, anya csak a kapuig kísérhetett el. Kisiskoláshoz méltóan mentem be, nem könyörögtem, hogy maradjon, nem sírtam (mint az oviban). A kapuban megöleltem anyut, adtam neki két puszit és szépen bementem.
A harmadik legfontosabb dolog, hogy ültetés volt az osztályban és engem az utolsó sorba ültettek. Kiderült, hogy onnan nem látom a táblát. Szóltam a tanító néninek, aki előre ültetett, de mondta, hogy szóljak otthon, hogy csináljanak anyáék valamit. Így jövő héten szépen elmegyünk a szemészetre.
Lehet, hogy szemüveges leszek?
A negyedik legfontosabb dolog, hogy lett egy új barátnőm Tamara. Megleptük egymást egy-egy gumikarkötővel:)
Az ötödik legfontosabb dolog, hogy már rendesen tanulunk mindennap, és mindennap kapunk házifeladatot, amit a napköziben meg is csinálunk. Már szoktam jelentkezni is. Talán már érik egy szorgos méhecske :)

A hatodik legfontosabb dolog, hogy hétfőn tanítási szünet lesz az iskolában. Juhéjj!!!




Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner