2014. augusztus 31., vasárnap

De nehéz az iskolatáska...

Ma megtörtént a tanévnyitó az általános iskolámban, amit a igazgatónő azzal indított, hogy a nyári szünet valamikor 2015. júniusában kezdődik... Nah addig még sok víz fog lefolyni a Dunán. Maga az évnyitó, amúgy szép volt, kb 3/4 óráig tartott, amit én fegyelmezetten ültem (a Himnusz alatt álltam) végig. Az évnyitó végén az egyik diák ünnepélyes keretek között megkongatta az iskola harangját, ezzel hivatalosan is elkezdődött a 2014/2015-ös tanév. Az évnyitó után felmentünk a 204-es tanterembe, ott fogom tölteni a hétköznapjaimat az elkövetkező 10 hónapban. Egyenlőre oda ülhettünk, ahova akartunk, úgyhogy én Virággal egy padban foglaltam helyet. Kati néni az osztályfőnököm megosztott velünk és a szülőkkel néhány infot, kiosztott mindenkinek egy-egy névvel ellátott kitűzőt, amit az elkövetkező hetekben hordanunk kell, amíg sikerül mindenkinek megjegyezni a nevét. A kitűzőn egy szorgos méhecske is van, az jelképezi, hogy mennyire szorgalmasan fogunk tanulni :).
Az évnyitó után -amire nagyiék és Netti is elkísért- hazajöttünk, megmutattam nagyiéknak a táskámat, szobámat. Miután hazamentek szépen lefeküdtem, mert anyáék azt mondták, hogy innentől kezdve minden reggel korán kell kelnem és a suliban már nem alhatok nap közben.

Képek az évnyitóról:

Indulás előtti bohóckodás:
 
 Virággal várjuk az évnyitót:

1/c osztály:
 
Pacsi a büszke papától:
 
 Ismerkedés az iskolapaddal:
 
 

 
Vidám 1/c-s :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner