2014. augusztus 30., szombat

Még egy utolsó roham

Ma anya becsomagolta, felcimkézte, ellátta a nevemmel és az óvodai jelemmel az összes könyvemet, füzetemet, tanszeremet. Elszaladtunk még az írószerboltba technika dobozért és vignettáért, aztán apával elmentünk cipőt venni. Három üzletet jártunk meg, mire sikerült kiválasztani a megfelelő cipőket, anya szerint ő nem válogat ennyit, apa pedig kijelentette, hogy többet nem visz el minket vásárolni... Nem volt egyszerű választani, mert ami nekem tetszett, az anyának nem, ami anyának tetszett, azt én utáltam, ami pedig apának jött be, attól anya és én kaptunk frászt... a vége az lett, hogy rám hagyták a cipőválasztást, hiszen én fogom hordani, csak az volt számukra szempont, hogy ne legyen túl nagy, ill. kicsi.
Benéztünk a H&M-be is egy átmeneti kabátért és mellényért, de sajnos egyik sem volt a méretemben. Felpróbáltam egy 128-as nacit és egy szoknyát, de mindkettő szűk volt. Nem egyszerű már a ruhavásárlás sem, mert ami hosszban jó lenne, az derékban szűk, ami derékban jó, az meg  nagyon hosszú. Felsőkből még elég a 128-as, de nadrágból már 134-es kell. Amiket felpróbáltam, azokból meg 128-as volt a legnagyobb :( Szívás! 
Azért találtunk egy-két jó darabot és kisírtam egy táskát is. Miután hazajöttünk anya felpróbálta az egyik mellényemet és megállapította, hogy pont jó rá :) Lassan lehet csereberélni a ruháinkat, meg vehetünk egyen cuccokat :))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner