2014. augusztus 11., hétfő

Iskolába készülök

Ma anya itthon maradt szabadságon és délelőtt elvitt egy üzletbe megvásárolni a tanszereimet az iskolába. Mindent megvettünk a technika dobozon és a tornafelszerelésen kívül. Az üzletben nagyon szépen viselkedtem, nem követelőztem, nem hisztiztem, inkább csodálattal figyeltem. Monster High-os iskola táskát akartam, de az pont nem volt az üzletben. Az eladónéni kérdezte, hogy rendeljen-e, de én inkább kiválasztottam egy másikat, nehogymár táska nélkül menjünk haza. Választottam tolltartót is, de a többibe nem igazán volt beleszólásom. Végül azért kaptam Monster Highos cuccokat, hiszen keri vett nekem olyan tornazsákot, illetve a füzeteim is olyanok lesznek.
Délután elmentünk és megvettük az íróasztalomat is. Elég komoly asztalt választottunk. Több fiókja is van, meg van benne polcos rész, el fognak rajta férni a cuccaim, az már biztos. Jah és kaptam széket is, gurulósat, rózsaszín, természetesen :) Jöhet az iskola, visszaszámlálás elkezdődött...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner