2014. augusztus 1., péntek

Balcsin

Összességében nagyon jól érzem magam Zamárdin. Az apartmanunk pár méterre van a strandtól. Sajnos az idő nem a legszebb, eddig minden nap esett az eső, de meleg van, úgyhogy mindennap tudunk fürödni a Balatonban. Ma voltak gyerekprogramok, vizi aerobic meg homokvár építő verseny, amibe mi is beszálltunk Virággal. (Virág egy úszóversenyre is benevezett:))) A homokvár építőversenyben Keriapu segítségével 3. helyezést értünk el. A víz amúgy tök jó meleg. Eleinte szokatlan volt a homokban lépkedni, féltem, és kapaszkodtam keriapuba, de már legyőztem a félelmemet és rengeteget úszkálok. Kerianyu nem győz leskődni, hogy hol bukkanok fel a vízben, annyit merülök.
Anyával mindennap beszélek. Mama még mindig kórházban van és ezen a héten nem is engedik haza, úgyhogy mondtam kerianyunak, hogy neki kell etetnie az egereimet, és ha már átjön etetni, akkor ki is kell őket takarítani :))

A nyaralásnak kerianyuékkal hamarosan vége. Vasárnap reggel jönnek értem anyáék és Rékáék és irány Trogir. Bízom benne, hogy ott jobb idő lesz, különben nagyon unatkozni fogok...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner