2014. július 27., vasárnap

Mama kórházban, én meg nyaralok

Mama egész héten nagyon rosszul érezte magát. Tőle szokatlan módon sokat feküdt a szobájában. Szombaton már fel sem kelt, úgyhogy miután apa hazajött, kihívták az ügyeletet hozzá. Az orvos hamar megérkezett és rövid vizsgálat után beutalta mamát a kórházba. Mondta, hogy küldd mentőautót, de apa azt mondta, hogy nem szükséges, hamarabb beérünk így. A mentőautóra ugyanis az orvos szerint kb két órát kellett volna várni. A diagnózisban nem volt az orvos biztos, de mondta, hogy érez vízet a tüdejében és ki is van száradva, ráadásul magas láza van. Szóval minél hamarabb be kellett jutnia mamának a kórházba, nehogy még jobban kiszáradjon. 11 óra után mentek el apáék. Én anyával otthon maradtam. Később aztán Mesi anyukája telefonált, látta az utcánkban az ügyeletet, kérdezte, hogy hozzánk jöttek-e. Anya elmesélte a sztorit, aztán áthívta Mesit, hogy ne unatkozzak, amíg ő takarít. Mesivel azonnal a medencében kötöttünk ki és egész nap bent voltunk. Anya többször beszélt apával, de nem tudott meg semmi konkrétat. Apa 6 körül jött haza a kórházból. Addigra kapott mama szobát és túlesett minden vizsgálaton. Konkrétan nem tudta meg apa, hogy mi baja van mamának, csak annyi biztos, hogy nem tüdőgyulladás, de apa szerint picit már jobban volt, amikor eljött.
Egy betegség soha nem jön jókor, de nagy mázlink van, hogy holnap nyaralni megyek, nem tudom jövő héten ki vigyázott volna rám...

Este még elmentünk vásárolni és persze benéztünk a H&M-be is, ahonnan természetesen nem jöttünk ki üres kézzel :D Kaptam egy fürdőrucit, egy nyári ruhát, új fogkefét, fogkrémet, naptejet stb... Miután hazamentünk, anya összeszedte a jövő heti ruháimat és megkért, hogy ha mód van rá, ne koszoljam nagyon össze magam, mert a Balatonról (Zamárdi), egyből Horvátországba megyek, és nem fog tudni mosni.
Az éjszakát Mesi nálunk töltötte.

Ma reggel korán keltünk, felöltöztünk, rendet raktunk, megreggeliztünk, hazavittük Mesit és átmentünk keriékhez. Már nagyon-nagyon vártam ezt a napot. Egy hét az ősök nélkül ráadásul vízparton :)))). Jövő vasárnap reggel jönnek értem anyáék és irány Trogir az ősökkel és Rékáékkal. Ráadásul kaptam zsebpénzt is amire nagyon büszke vagyok, nem mintha enélkül nem kaptam volna meg mindent, amit Virágék is kapnak.
A Balatonra forintot viszek, Horvátországba pedig kunát küld nekem nagyi.

Anyáék 11-kor indultak el keriéktől,bementek mamához a kórházba. Még tegnap rajzoltam mamának, hogy hamar gyógyuljon meg, de sajnos elfelejtettem odaadni anyának, hogy vigye be azt is. Remélem holnap nem felejti el apa, mint ahogy azt is, hogy mire hazajövök már otthon lesz mama.


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner