2014. július 20., vasárnap

Barbecue :)

Nincs is jobb program egy rettentően meleg vasárnap, mint a családdal lenni, pancsolni a medencében, grillezni a kertben és bandázni a haverokkal. Összességében így telt ez a nap, bár a családból apa kilógott a sorból, de ezt már megszoktuk, hogy amikor keriék átjönnek, akkor apa mindig a TV előtt punnyad, vagy a tabletjét nyomkodja... Hát ma sem volt ez másképp.

Reggeli után a pizsinket fürdőruhára cseréltük Mesivel aki, mint azt az előző postban már említettem, az éjszakát nálunk töltötte. A mai nap még melegebbnek igérkezett mint a tegnapi, úgyhogy nem volt kérdés, hogy a nap nagy részét a vízben fogjuk tölteni. Már nagyban pancsoltunk, amikor megérkeztek keriék. Ők is fürdőruhára vetkőztek és csatlakoztak hozzánk a 26 fokos vízbe. Én megmutattam, hogy mit tanultam nagyiéknál Nettitől a héten. "Sellőúszásban" átúsztam a medencét a víz alatt. Rettentően sokat fejlődtem és szerencsére Virág is legyűrte a víziszonyát, ő is rengeteget gyakorolt ma és még a fejét is hajlandó volt beletenni a vízbe. Balázsról már nem is beszélve, aki szintén rávette magát, hogy a kb 70 centis vízben gyakoroljon és szorgosan tempózott, amikor azt hitte, hogy senki nem látja:).
Mesiért kb 1/2 3-kor jött Matyi és elvitte. Őszintén szólva örültem, hogy elment, mert rosszul esett, hogy Virággal összesküdtek ellenem és mindenből kiközösítettek. Anya ráadásul mindig az ő pártjára áll és mindig azzal jön, hogy ha így folytatom, teljesen egyedül maradok és nem lesz egy barátom sem. (Persze amikor Virágék indultak haza, már kértem anyát, hogy hívja át Mesit, de mondta, hogy szó sem lehet róla, hogy itt civakodjunk egész este...)

 

Visszatérve a nap tök jól telt. Anyáék napoztak, keriapu saslikot készített, és sütöttünk tarját meg baconszalonnábba tekert csirkemellett. A köret krumpli volt és ubisaláta. Amikor már az asztalon volt minden étel, elégedetten simogattam a hasamat és megjegyeztem, hogy ma igazán jól fogsz lakni pocakocskám:).



 Az estebéd után visszamentünk a medencébe és a lépcsőről "seggesgombát" ugrottunk. Bukfenceztem, fejen álltam a vízben, úszkáltam minden tökéletes volt addig, amíg keri úgy nem döntött, hogy ideje indulni. Rögtön kérlelni kezdtem anyát, hogy engedjen engem is, de ezúttal keri és anya is nemet mondtak. Minden dühömet kiadtam, amikor mama és anya kikísérték keriéket a kocsihoz, bezártam előttük a kaput és nem akartam beengedni őket. Virágot hibáztattam, de anyára és kerire is haragudtam. Még azt is kijelentettem, hogy nem megyek el velük Balcsira. Persze ezt nem gondoltam komolyan, csak hát megint elfáradtam és a fáradtság ismét kihozta belőlem a kisördögöt. Ilyenkor igyekszek minél több embert megbántani...
Miután keriék elmentek kb egy órát feküdtem duzzogva az ágyon és elaludtam. Holnapra megenyhülök és majd keresek valami elfoglaltságot magamnak, hogy ne unatkozzak itthon. A szobámban már hatalmas a kupi, szóval abban nagyobb kárt már nem igazán tehetek. Talán rendet rakok.. Nah ezt csak egy vicc volt a végére :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner