2014. július 20., vasárnap

Újabb aranyköpések és Lilis beszólások :)

"Az izzadság és a pisi rokonok?"

"Azért iszok sok kubut, hogy legyen több energiám."

"Nekem van a világon a legnagyobb bendőm:)"

Brazil-Horvát világbajnoki csoport mérközés alatt:
Lili: Anya te kinek szurkolsz?
Anya: braziloknak
Lili (kicsit felháborodva): Azért csak a horvátoknak kéne, mégis oda megyünk nyaralni...

Ebéd előtt, amikor valami finomat látok, elégedetten simogatva a hasamat:
"Na ma jól fogsz lakni kis pocakom! :)"

Párbeszéd mamával, amikor bevertem a fejemet és felszakadt:
Lili: Vérzik a fejem, vérzik a fejem! Meg fogok halni?!?
Mama: Ne sírj, nem fogsz meghalni. Nekem is betört a fejem, amikor gyerek voltam, még az agyam is kifordult.
Lili: És túlélted?

"Veszel nekem valamit, mert legyőztem a félelmemet?"

Lili: Anya kifested a körmöm?
Anya: Na jó. Milyenre?
Lili: Hát pirosra. Tudod az a bácsi, hogy is hívják azt mondta, hogy egy igazi nőnek piros a körme
Anya: Coco Chanel (és nő volt...)

"Egyél sokat anya, mert szeretnék egy kistesót."

A táskámat pakolva:
"Viszek magammal egy kis aloeverat, hátha megsérül valaki"

Medencében:
"Ugorhatok egy seggesgombát?"

Ruhaválasztás közben:
Anya: "Szerinted melyik ruhát vegyem fel a háromból? Melyik áll a legjobban anyának?"
Lili: "Ec-pec kimehetsz, holnapután bejöhetsz... " és kiszámolom a mondókával a legjobban álló, legmegfelelőbb öltözéket:)

Esti párbeszéd:
Lili: Anya reggel feldíszíthetlek?
Anya: Persze
Reggeli folytatás
Lili: Megígérted, hogy ma feldíszíthetlek!!!!
Anya: Na jó, de mire gondolsz? Már kifestettem magam, sietnem kell dolgozni.
Lili: Ezt a nyakláncot, ezt a fülbevalót és ezt a karkötőt vedd fel!

Megint ruhaválasztás, ezúttal nekem:
Lili: Én ezt nem veszem fel, nem kell mindig ünneplőbe öltözni...
Anya: Nem bízol az ízlésemben? Nem öltözik jól anya?
Lili: Hát, csak ritkán öltözöl jól...!

"Te vagy a világ legjobb anyukája!  .... na meg Móni...."

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner