2014. augusztus 23., szombat

Aranyköpések

Réka: Ti nem akartok egy kistesót Lilinek?
Én: Nah pontosan ezt mondogatom én is anyának, már vagy 6 éve..

Apa: Holnap teszek fel egy új mágnest a szúnyoghálóra
Én: Nyugi anya, figyelni fogom, hogy felteszi, vagy sem

"A nap egy hatalmas gázgolyó"

Mama: Miért ugat a kutya?
Én: Azért ugat, mert nem tud énekelni, ha nem tudnád!

"Most nem vagyok szomorú hangulatban!"

Miután pukiztam egyet:
Pukiztál anya? Ugye jól esett? Azért máskor ne csinálj ilyet!

Én: Anya szerinted melyik hajpánt illik jobban ehhez a ruhához?
Anya: Mindkettő jól áll hozzá szerintem
Én: Anya ne mondd ezt!
Anya: Miért?
Én: Mert akkor nem tudok választani :)

"Fölveszem a magassarkú cipőmet! Úgy izgulok, hogy ebben megyek! Anya fog meg a kezem, nehogy kitörjem a lábam!"





Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner