2014. március 28., péntek

szülicsinapcsi előtt :)

Anya ma megígérte, hogy korábban hazajön a munkahelyéről és valóban még világosban 4 óra körül hazajött. Azt is megígérte, hogy segíthetek neki a szülinapi készülődésben és beszállhatok a torta készítésbe is. Alig vártam már, hogy itthon legyen és alighogy megjelent, azonnal nekiálltam megkeresni a tortasütéshez szükséges eszközöket. Anyának már volt egy elképzelése a tortáról, amihez azonban hiányzott még pár alapanyag, így apa gyorsan elvitt minket a Kökibe, ahol vettünk ételszínezőt, marcipánt, levél formájú kiszúrót,gyertyát meg lufikat. Nagyon örülök, hogy most nem kell kimaradnom semmiből, nem kell eltűnnöm otthonról, részese lehetek az előkészületeknek, segíthetek anyának.
Este 7-kor kezdtünk neki a tortának. Két tortalapot sütöttünk egy simát és egy csokisat. Anya adagolta a hozzávalókat, én kevertem a tésztát. A tortalapok pikk-pakk kész lettek, jöhetett a krém. Epres túrókrémet készítettünk, mert az rendkívül egyszerű, de finom. Én vágtam az epret, anya keverte a krémet. Annyira finom lett a krém, hogy kértem anyát, hogy máskor is csináljon ilyet piskóta sem kell hozzá.
Miután a krém elkészült abbahagytuk a munkát, mert már nagyon késő volt, a torta összeállítása pedig nem 5 perc, úgyhogy szépen lefeküdtem aludni.
Sajnos sütés közben telefonált Keri, hogy nem jönnek. Borzasztóan szomorú lettem a hír hallatán. Nagyiék sem jönnek, keriék sem jönnek, hogy fogunk így ünnepelni? Keri megígérte, hogy ha jobban lesz, majd átjönnek és süt ő is tortát és majd ünnepelünk egy nagyot.

Anya amúgy azt mondta, hogy a szombat csak az én napom. Azt csinálok, amit akarok, azt nézek a tv-ben, amit akarok, nem fog leszidni semmiért. Nah erre azért kíváncsi leszek.

más: Papát délután megműtötték, nagyon szorítunk érte, hogy minden rendben legyen vele és minél hamarabb kikerüljön a kórházból, hogy együtt ünnepelhessünk!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner