2014. március 18., kedd

Nyilt nap az oviban

Nyilt nap volt ma az oviban, melyre anya jött el. Mivel csak 15-en voltunk ma a csoportban, így anya szerint sokkal jobb volt ez a nyilt nap, mint az előzőek. Én is megmutathattam, hogy mit tudok és mit nem :) A foglakozás a tavasz köré épült, de tartalmazott egy kis számolást is, illetve mindenkinek el kellett mondania, hogy mikor született. Én annyira zavarba jöttem, hogy többször rosszul válaszoltam. Amikor megkérdezték, hogy mikor van a szülinapom, azt válaszoltam, hogy tavasz első hónapja, február, vagy március, de lehet február :) Pedig ezt annyira sokszor gyakoroltuk otthon is, hogy csak na. A páratlan számokat viszont egytől tízig szépen elmondtam és eleinte sokszor jelentkeztem is, de kb 20 perc után nagyon elfáradtam, ásítoztam, forgolódtam, alig vártam már, hogy vége legyen. Mondjuk hosszú volt ez a bemutató kb 50 percig tartott. A foglakozás után könyörögtem anyának, hogy ebéd után jöjjön értem, de mondta, hogy dolgoznia kell, úgyhogy sajnos bent kellett aludnom az oviban.

Több nyiltnap már nem lesz az oviban, hiszen nagy csoportosok vagyunk és szeptemberben mindannyian iskolába megyünk.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner