2014. március 24., hétfő

Az első fogacska kiesése

Ma alighogy anya elment az oviból kiesett a fogam. (Anya reggel mondta, hogy húzzam, ki, mert már csak a lélek tartja ott, de én emlékeztettem arra, hogy mit mondott csütörtökön... Ha én húzom ki, akkor nem hoz semmit a fogtündér. Így lötyögő és vérző foggal indultam az oviba.) Miután (nagyon kicsi segítséggel) kiesett, az óvónéni becsomagolta egy papírzsepibe és betettük a szekrényembe, nehogy elvesszen.

Este vidáman vártam haza anyát megmutattam neki a kis fogacskát aztán betettem a párnám alá. Kértem anyát, hogyha látja a fogtündért, keltsen fel. Mondtam, hogyha pénzet hozna, azt anyának adnám, ha korongot, amire rá van írva a dátum, azt apának, ha pedig játékot, azt megtartanám :) Remélem játékot hoz!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner