2014. március 25., kedd

Mit hozott a fogtündér?? :)

Reggel óracsörgés előtt arra eszméltem, hogy egy színes doboz van a párnám szélén. Megnéztem jobban a dobozt és láttam, hogy gyurmafagyi készítő van benne. Nagyon megörültem. Gyorsan felkeltettem anyát és neki is megmutattam, mit hozott a fogtündér. A biztonság kedvéért benéztem a párnám alá, hátha ott felejtette a fogtündér a fogamat, de sajnos már nem volt ott.

Természetesen a dobozt azonnal fel kellett bontani és ki kellett próbálni a fagyikészítőt. Pikk pakk felöltöztem aztán összeraktam a szerkezetet és csináltam anyának egy pisztácia fagyit, meg egy epreset. Nem volt túl nagy kedvem oviba menni, inkább alkottam volna még, de nem volt mit tenni.

Alig várom már, hogy a következő fogam kiessen, hátha megint valami szépet hoz cserébe a fogtündér.
Amúgy már nem leszek sokáig fogatlan, mert a tejfogacska helyén már látszik az új fogam. Erre már nagyon vigyáznom kell, mert ennek a fognak már életem végéig ki kell szolgálnia... Legalábbis anya ezt mondta...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner