2014. március 29., szombat

6. szülinapom

Reggel nagyon korán, 7 óra előtt keltünk anyával, mert rengeteg volt a teendő. Gyorsan nekiálltunk összerakni a tortát. Anya igéretéhez híven megengedte, hogy én is dolgozhassak a tortámon. Engedte, hogy rátegyem a túrót a lapokra, aztán amíg én a zöld leveleket készítettem, addig ő szétválasztotta a fondantot. Emeletes tortát álmodott nekem, az alsó részét sötét rózsaszínre színezett fondanttal borította be, a felső része pedig fehér lett. Készítettünk virágokat, aztán nekiálltunk feldíszíteni a tortát. Én hamar ráuntam amúgy, így amíg anya díszítette a tortát, nekiestem a túrós tálnak és megettem a megmaradt túrókrémet.
A konyhánk úgy nézett ki, mintha bomba robbant volna, mire elkészült a remekmű 10 óra után. Anyát az örület kerülgette, hogy sose leszünk készen. Villámgyorsan rendet raktunk a konyhában, aztán a nappaliban, aztán amíg apa a szobámat takarította mi lefürödtünk, felöltöztünk szép ruhába és anya nekiállt feldíszíteni lufikkal a teraszt.
Sajnos nagyi közben rossz híreket közölt papával kapcsolatban, ami anyának kb. mindentől elvette a kedvét. Abba is hagyta a terasz díszítést. Szülinap ide, szülinap oda nem feledkezhettünk meg papáról, aki este intenzív osztályra került, mert a műtét után ismét szívrohamot kapott. Nagyi azt mondta, hogy Katiék ettől függetlenül átjönnek és felköszöntenek. Egy óra után nekiálltunk szendvicseket készíteni. Ebből is kivettem a részem. Kenyeret vajaztam, szalámit és sonkát tettem rájuk és zászlócskákat tűztem a tetejükre.
Katiék három után érkeztek. Összességében nagyon jól éreztem magam. A torta isteni volt. Apák megtréfáltak a gyertyákkal, mert direkt olyat vettek, amit nem lehet elfújni. Akárhányszor elfújtam, mindig újra meggyulladt :) Végül egy pohár víz segítségével oltottuk el őket :)
Kati csinált nekem jégvarázsos frizurát. Mivel anya azt mondta, hogy a szombat az én napom és azt csinálok amit akarok, így egy időre felvettem az egyik kék ruháját, aztán amikor Katiék hazaindultak mondtam, hogy náluk szeretnék aludni. Hát persze, hogy elengedtek.
Papa délután keresett a kórházból, hogy boldog szülinapot kívánjon. Hála Istennek már picit jobban van!!

Más: a piros folt ismét kijött a karomon. Bekentük a krémmel, de ez nem lehet véletlen. Mostantól nagyon oda kell figyelnünk arra, hogy mit eszek. Lehet, a tojásra is érzékeny vagyok?

Néhány kép:




Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner