2014. március 24., hétfő

2. angol teszt...

Sajnos a második angol tesztem nem sikerült túl jól. Az első feladatot hibátlanul megcsináltam, de utána mindenhol veszítettem pontokat, az utolsót pedig teljesen elrontottam így csak 68%-os lett. A szöveges értékelésbe azt írták, hogy nincs elég önbizalmam, és amikor bizonytalan vagyok, akkor mindig kibúvót keresek, kimegyek wc-re, vagy megfájdul a hasam… Kérték, hogy többet dicsérgessenek, mert nem vagyok buta. Az értékelésben szerepelt az is, hogy gyakran elkalandozik a gondolatom és olyankor hiába kérdeznek, azt sem tudom, hol vagyok… Kérték, hogy többet hallgassam az angol cd-t, naponta kétszer. Amúgy tényleg rendszeresen hallgatom, de az igaz, hogy kétszer nem mindig sikerül…

Anya kicsit csalódott volt az eredmény láttán. Apának kiosztotta, hogy délutánonként igenis hallgassuk meg a CD-t és mondta, hogy ő is fog gyakorolni velem, hogy a következő teszt jobban sikerüljön.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner