2014. március 9., vasárnap

Bulira készülünk

20 nap múlva 6 éves leszek. Idén pont szombatra esik a szülinapom, éppen úgy mint 6 évvel ezelőtt. Már nagyon készülünk a nagy eseményre. Ma el is mentünk a gyerekcenterbe asztalt foglalni. Ezúttal 15 kis barátomat hívom meg a bulimba és eljön Virág is. A tortát is megrendeltük, eszterházy tortám lesz, a képen látható jégvarázsos ostyaképpel a tetején. Ez most a kedvenc mesém, naponta többször meghallgatom a zenéjét angolul és magyarul is és drámai módon tudom már utánozni Elsát a jéghercegnőt :) Kértem is anyát, hogy festesse be fehérre a hajamat, a fodrász aki az esküvői frizurámat készítette, biztosan meg tudja csinálni. Jah és kék ruhákat is szeretnék, mert Elsának is kék a ruhája és különben is, hogy lehet, hogy nekem még nincs kék ruhám!!!
De tegyük félre most ezt a témát, mert hát ez a blogbejegyzés a 6. szülinapomról szól. Lesz családi ünnepség is 29-én anyáékkal és keriékkel, aztán valamikor áprilisban nagyiékkal és Katiékkal. Azért tartjuk két részletben a családi ünnepséget, mert papát 27-én műtik. Bízunk benne, hogy minden rendben lesz vele és 29-én felhőtlenül és nem aggodalommal telve fogjuk ünnepelni születésem 6. évfordulóját.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner