2014. március 19., szerda

Nagymama lettem

Szenzáció történt ma. Az úgy volt, hogy éppen a szobámban játszottam, amikor arra lettem figyelmes, hogy az egereim nagyon csenben vannak. Azt hittem meghaltak, úgyhogy gyorsan belestem a kalitkájukba. Hát nem haltak meg, sőt!! A két kisfiú egérnek kis egerei születtek, nem is egy 5. Kiabálva szaladtam le apához, hogy "Nagymama lettem! Nagymama lettem!"
Anya és apa valaimért nem örül a jó hírnek. Anya azt mondta, hogy nem tarthatom meg őket, mert akkor nyárra több egér lesz a lakásban, mint ember. (Jelentem már most is több van.) Mondtam anyának, hogy akkor ne vegyen nekem semmit szülinapomra és akkor, hogy el tudjuk tartani a kis egereket. Elővettem a perselyemet is, mondván anyának adom, ha csak ez kell ahhoz, hogy megmaradjanak a kis jövevények.
Sajnos egyik felajánlásom sem hatotta meg anyát, úgyhogy hétvégén apával el kell mennünk a kisállatkereskedésbe ahol az egereket vettük és meg kell kérdeznünk, hogy hajlandóak-e átvenni őket. Ez a legkevesebb az után, hogy kiderült, hogy nem két fiú egeret kaptunk, hanem egy lányt és egy fiút.... :)
A kis egerek és a szüleik amúgy teljesen jól vannak :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner