2009. november 2., hétfő

Hétvége Virággal

Szombaton lógtunk az úszásról, helyette meglátogattuk keresztanyuékat. Ezer éve nem taliztunk velük. Virág, akit én csak Vivinek és Ba azaz Balázs a nagyijuknál volt, mikor megérkeztünk, de aztán kerianyu hazahozta őket. Kicsit játszottam Vivivel, aztán meg az arcába vágtam egy játékot. Anya jól leszidott, amiért bántottam uncsitesót. Vivi persze nem haragudott rám sokáig, este át is jött hozzánk.
Jól meglepődött, amikor bejött a nappaliba, ugyanis igencsak megnőtt a játékaim száma, mióta utoljára nálunk járt. Nenééktől örököltem egy rakás játékot, köztük babákat, babakocsikat, építőkockákat, mikrót, mosógépet, turmixgépet, tálas mixert, varrógépet, pénztárgépet és még sorolhatnám. Ráadásul még nálunk van Nene trambulinja is, szóval el lehet képzelni, milyen most a nappalink. Igazi kiscsaj birodalom:))) Nem is tudta Vivi, hogy mivel játsszon, végül mindent kipróbált:).
Vasárnap legújabb jószokásom szerint 7-kor ébredtem. Reggeli után apa mamával elment Dabasra a temetőbe mi pedig anyával, Vivivel és Noncsival maratoni játszásba kezdtünk. Először orvososat játszottunk, aztán boltosat, aztán barbisat, közben pedig az egyik Halász Judit cd-met hallgattuk kakaón, és amikor a kedvenc számainkhoz érkeztünk, akkor ugráltunk, meg fel-le futkostunk a nappaliban és a konyhában. Nem tudom, Vivi hogy van vele, de én nagyon jól éreztem magam. Koradélután érkeztek meg apáék és vetettek véget a felhőtlen szórakozásnak, Vivit pedig 1/2 4 után vitte haza az apukája.
Sajnos egy dolog beárnyékolta ezt a gyönyörű vasárnapot, reggelre ugyanis megint betaknyosodtam... pedig már több, mint egy hete tünetmentes voltam:(((

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner