2009. november 2., hétfő

Fodrászkodás

Fodrásznál voltam ma, életemben először. A szépségszalonban, ahova anya elvitt csak fiatal nénik voltak, persze amint beléptünk, azonnal a figyelem középpontjába kerültem. Erika a fodrásznéni és a többiek is nagyon kedvesek voltak hozzám. Megdicsérték a ruhámat és a rózsaszín szőrme táskámat is, amit mindenhova magammal viszek.

A fodrász székbe nem voltam hajlandó egyedül beülni, így végül anya ölében nyírtak meg. Amikor Erika az ollót a hajamhoz közelítette, borzasztóan megijedtem. Nem sok hiányzott, hogy elsírjam magam, de anya megnyugtatott, hogy nem fog fájni, és tényleg nem fájt. Ettől függetlenül nem könnyítettem meg Erika dolgát.

Szerencsére nem kellett sokáig szenvednem, kb 10 perc alatt végeztünk. Főleg a hosszából és a frufrumból vágtak. Miután elkészültem, nagyon megdicsértek és kaptam egy nyalókát is.

Erika becsomagolt nekem egy tincset, hogy vigyem haza apukámnak.

Az új frizurám nagyon tetszik apának és mamának is. :):)


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner