2009. november 12., csütörtök

A héten történt...

Sajnos az utolsó jelentkezésem után teljesen elromlott a gépünk. Most nagyiéknál vagyok, ez a bejegyzés náluk íródik.

Hétfőn megint csiri-biri tornán voltunk, de most a csajok nélkül. Nagyon sokan voltunk, ettől függetlenül jól éreztem magam.

Kedden randim volt a doktornénivel és taliztam a védőnénivel is. Szurit kaptam már megint (bárányhimlő ellenit) és ha már ott voltam, le is mértek. Jelenleg 10 és fél kilót nyomok és 82 centi vagyok, ami azt jelenti, hogy az utóbbi egy hónapban fél kilót és 1 centit gyarapodtam:). A doktornéni azt mondta, hogy legközelebb két évesen szeretne látni... én is őt:)

Szerdán egész nap esett az eső, úgyhogy ki se tettük a lábunkat a jó meleg lakásból. Egész nap kedvenc Halász Judit lemezemet hallgattuk, és a cincogón tanult mondókákat gyakoroltuk.
Itt szeretném megjegyezni, hogy egyre több három szótagú szót használok. Az egészség volt az első, amit megtanultam. Ha valaki eltüsszenti magát a környékemen, akkor mindig ezt a szót mondom. Aztán jöttek a krokodil és buborék szavak, meg az anyáé, apáé, ebédet stb...

Ma a ferihegyi tescoban voltunk anyával, rengeteg babát és játékot láttam megint, a szó szoros értelmében tátva maradt a szám:) Hazafelé szokás szerint eltévedtünk, de a jó Istenke megint hazavezetett bennünket.

Szerettem volna még két videót közzétenni a kézügyességemről, de sajna a fényképezőgépünk otthon maradt. Sebaj, majd máskor:).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner