2009. augusztus 29., szombat

Egy kis probléma...

Nem várt események miatt a mai úszásórán nem tudtam részt venni. Az úgy volt, hogy annak rendje és módja szerint picivel 2 óra előtt elindultunk a Camponához, ahol az oktatást tartják. Problémamentesen megérkeztünk az uszoda parkolójába. Aztán amikor apa kiszállt a kocsiból és kinyitotta az ajtómat, hirtelen hánytam egyet. De nem ám olyan kis nőciset, hanem igazi nagy sugarasat, be is terítettem a ruhámat meg az ülésemet, de jutott apa ülésének hátuljára és a kocsi padlózatára is. Még mielőtt anya bármit mondhatott volna, hánytam még egy hatalmasat, aztán felháborodva kértem, hogy azonnal tisztítsák meg a portámat. Persze ilyenkor nincs váltóruhám.... Anyáék szóltak keresztanyunak, aki nem messze lakik az uszodától, hogy kerítsen valami cuccot Virág ruhatárából, amiben haza tudok menni és engedjen nekem fürdővizet is. Egy szál pelenkában és egy polár kabátkában vittek át keresztanyuékhoz. Mivel az ülésem tocsogott, így a keresztanyuékhoz tartó utat kivételesen anya ölében tettem meg a hátsóülésen. Borzasztóan tetszett onnan a kilátás, alig bírtam megmaradni anya ölében:).
Keresztanyunál már várt rám a fürdővíz és a váltóruci, apa meg amennyire lehetett kitörölgette az ülésemet.



Így történt, hogy úszás helyett hatalmasat játszottam Virággal és Balázzsal, ill csak ők játszottak én inkább azon voltam, hogy elvegyem a kedvüket:))) Néha sikerült is:). Persze Virág jelezte, hogy az éjszakát nálunk tölti, úgyhogy ő most itt van, és csak holnap jönnek érte a szülei.


Ja! Hogy miért hánytam??? Nos azt nem tudom....,valszeg nem betegség miatt, hanem szimplán csak felkeveredett a gyomrocskám. Egyébként nem ez az első eset, hogy hánytam a kocsiban, de eddig csak szolid hányásaim voltak, pl, amikor állatkertbe, meg a vadasparkba mentünk... Az is lehet, hogy szimplán az autót nem bírom...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner