2009. augusztus 12., szerda

Magánovi

Ma anyáékkal ellátogattunk egy magánóvodába. Sajnos ez az ovi kicsit messze van tőlünk, autóval kellett mennünk. Az oviban már várt ránk egy óvónéni (Yvett néni) és az óvivezető (Orsi Néni). Először a kertet néztük meg. A kert, ami kb. akkora, mint egy közepes játszótér, tele volt labdával, kismotorral, libikókával. Orsi néni azt mondta, hogy a fa mászókák, hinták és csúszdák is hamarosan megérkeznek Németországból. Az ovi belseje is nagyon szép. Az előtér kisszekrényekkel és ovizsákokkal van felszerelve. Itt fognak a gyerekek átöltözni és cipőt cserélni. Az előtérből nyílik a mosdó, ahol három gyermek wc, és mosdó található, és az étkező, ami gyönyörű fa székecskékkel és trapéz alakú asztalokkal van felszerelve. A játszóhelyiség hatalmas (apa szerint több, mint 50 nm) és már most gyönyörűen be van rendezve, pedig Orsi néni azt mondta, hogy a játékok nagy részét még nem is kapták meg. Persze nekem azonnal ki kellett mindent próbálnom:) Sokat időztem a babakonyhában, de a könyvespolcot is megnéztem. A játékba beszállt Yvett néni is. Meg is etettem egy műanyag kukorciával, meg egy paprikával:)))
Orsi néni megmutatta anyának azokat a szekrényeket, amikben az alváshoz szükséges matracok és ágyneműk vannak, és tájékoztatta anyáékat a különböző foglalkozásokról, napi programokról.
Minden nap lesz német oktatás, valamint igény szerint heti kétszer angol oktatás is, lesz néptánc, amit egy másik néni fog tartani, és lesz úszás is a kispesti uszodában, ahova szintén hetente kétszer mikrobusszal fogják átvinni a gyerekeket.
Orsi néni azt is elmondta, hogy első körben 15 gyermeket vesznek fel, és két ovónéni fog rájuk vigyázni. Az érdeklődők közül eddig én vagyok a legkisebb, a többi gyermek már szinte mind betöltötte a 3. életévét. Én nagyon jól éreztem magam az oviban, és bizony anyának és apának is tetszett a hely, főleg Yvett és Orsi néni hozzáállása.
Orsi néniék azt javasolták, hogy ha van kedvünk, november környékén látogassunk el hozzájuk néhány órára. Szerintem lesz kedvünk... én már most se akartam hazamenni:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner