2009. augusztus 4., kedd

Szombat és vasárnap



Szombaton olyan helyen jártam, ahol korábban még soha... Az oroszlányi telkünkön voltunk anyával, apával és Virággal, aki csütörtökön és pénteken nálunk aludt. A telektől nem messze van egy hatalmas tó. Anya és keresztanyu sokat pancsizott benne, amikor még kicsi volt.
Miután megérkeztünk a telekre anyával és Virággal lesétáltunk a tópartra. Pillanatok alatt megszabadultam a cipőmtől és a zoknimtól és belegázoltam a vízbe, de sajnos anya kivett a tóból még mielőtt a popómig ért volna a víz:(.... pedig sokan pancsoltak benne... nem igazán értettem, hogy nekem miért nem szabad, és hangot is adtam a felháborodásomnak; a visszautat gyakorlatilag végig üvöltöttem. A telken rögtön találtam magamnak elfoglaltságot. Játszottam kicsit a homokozóban, aztán gyümölcsöt szedtem az alma- és körtefáról.

Sajnos nem maradtunk sokáig, koradélután elindultunk hazafelé. Én a hazafelé vezető utat végigaludtam. Otthon aztán előkerült a gombás medencém és pancsiztam egy kicsit Virággal.

Este átjöttek keresztanyuék és sütöttünk husit a kertben. Már sötét volt, amikor hazamentek. Sajnos Virágot is hazavitték, mert menni akart.

A vasárnapot apával nagyiéknál töltöttük. Mostmár nekik is van medencéjük, amit csütörtökön én is kipróbálhattam. Ezúttal is strandolni mentem, de végül csak rövid ideig voltam a vízben.

A hétvégénk és a következő hetünk nagyon mozgalmas lesz. Apa végre szabadságon lesz, úgyhogy egy csomó helyre el tudunk menni. Vasárnap meglátogatjuk anyai nagypapám sírját Bikalon, aztán ha szép idő lesz, akkor a jövőhéten élményfürdőbe is megyünk, és talán Ajkára is lenézünk, de mindez apán múlik....

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner