2009. augusztus 22., szombat

Volt egy fakatona...

Nos, én ma egyáltalán nem voltam fakatona és a ló, amin volt szerencsém lovagolni sem fából volt, de nem is műanyagból:). Buli van ma kis városunkban, és ennek keretén belül találkozhattam igazi élő lovacskákkal. Küzdőre, a kis pónilóra fel is ültettek anyáék, és igencsak élveztem a lovaglást. Majdnem olyan volt, mint a saját hintapacimon, amire jó ideje már simán felülök egyedül is.
Küzdő a harapós póni, ma egyáltalán nem volt harapós kedvében, jámbor volt és ügyesen vezetett, és én is nagyon ügyi voltam. Egyszer megálltak a pacik, mert az egyik lovacskának pisilnie kellett, Küzdő is megállt én viszont tovább lovagoltam a hátán, ahogyan otthon is szoktam, aztán apa viccből rácsapott a lovam fenekére, mire az szaladni kezdett, de én nem estem pánikba, mert anya végig ott volt mellettem és tartotta a hátamat, hogy le ne essek a lóról.
Virág is lovagolt, ráadásul kétszer... annyira élvezte.



Ma este tüzijáték is lesz, de nem biztos, hogy kibírom addig ébren...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner