2008. december 31., szerda

Év végi számadás

Lássuk mi minden történt velem a 2008-as évben:

Születésem óta kb. 4 és fél kg-ot híztam, és 22,5 cm-t nőttem. A fejem térfogata 9 cm-el, a talpam hossza pedig 3 cm-el lett nagyobb, és idén két foggal is gazdagabb lettem:)

Megtanultam forogni, rugózni, kúszni, mászni, térdelni, ülni, állni (ez utóbbit már pár másodpercig kapaszkodás nélkül is gyakorlom:)).

Tudok még kapaszkodva járni, négykézláb lépcsőn felmenni, kanapéra felmászni, fiókokat kipakolni, ajtót kitárni, bútorok alá bemászni, cumit (minden oldaláról) a számba tenni, gagyogni, tiltakozni, hisztizni, játékokat dobálni, egyedül játszani, anyának pupit (nyálas puszit) adni, integetni, tapsolni, grimaszokat vágni, hatalmasakat esni, saját lábamban megbotlani, sikítani, hajat tépni, hangosan kacagni, a két fogacskámmal harapni:)....

Szeretek pancsolni, dolgokat számba venni, rágcsálni, kotnyeleskedni, pakolni, utazni, úszni, énekeket, mondókákat, meséket hallgatni, újságot "olvasni", tv-t nézni, tornázni, gyerekek között lenni, szabad ég alatt aludni.

Imádok papírral, pillepalackkal, távirányítóval, telefonnal, drótokkal, kábelekkel és minden olyan dologgal játszani, amire a felnőttek azt mondják, hogy "Nem szabad!", meg "Ez nem játék!", vagy "Pfuj, ez koszos!"

Utálok öltözködni, orrot szívni, egyedül aludni, sétálni indulni.

A gyümölcsök közül megszerettem a banánt, őszi- és sárgabarackot és körtét.
Nem szeretem az almát magában.
A zöldségek közül megismerkedtem a krumplival, répával, sütőtökkel, paradicsommal, céklával, zöldbabbal, zöldborsóval, spenóttal és cukkinivel. A kedvenceim a répás ételek és minden, amit anya főz:).

Szívesen iszom teát, szeretem a tejpépeket, és a babakekszet, de szeretnék végre anyáék ételeiből is enni...

Kedvenc játékaim a tanuló szék, a zenélő könyv, és a formabedobók, de szívesen ülök fel a karácsonyra kapott zebrámra, és a vizipacimra is.

Szóval itt tartok most a 2008. év végén, 9 hónaposan és 2 naposan...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

boldogsagos ujevet kivanunk kicsiLili:) Csigusz

 

Design By:
SkinCorner