2008. december 21., vasárnap

Spenót

Pénteken végre megismerkedtem a spenóttal is. Mivel már elmúltam 8 hónapos és egyik zöldség, gyümölcs bevezetése alatt sem jött elő semmilyen allergiás reakció, így most már anya is sokkal lazább. Nem fordítunk több hetet egy új zöldség bevezetésére, hanem egy-két nap alatt túlesünk rajta. A spenót ízlik, de még mindig a répa és a sütőtök a kedvenc ételem.

Néhány napja elkezdtük az uzsimat is kiváltani zöldséggel, gyümölccsel. Persze ezek mellé továbbra is kapok még tejpépet, de már egyre kisebb mennyiséget. Nagyitól kaptam bébijoghurtot, de azt anya még nem merte megkóstoltatni velem. Először a sajtot és túrót vezetjük be, és utána jöhet a joghurt. Vacsira még mindig tápszert kapok, reggel pedig továbbra is szopizok (de néha már ki kell egészíteni a reggeli anyatejet tápszerrel).

A fogyasztásom finoman szólva is drasztikus:). Van olyan nap, amikor minden étkezésnél több, mint 200 grammot eszem, és van olyan is, amikor már 100 gramm után kipukkadok. Mivel nagyon lassan ugyan, de gyarapodom, így anya nem különösebben foglalkozik ezzel.

Továbbra is csak két foggal rendelkezem, de most már tudom, hogy hogyan kell őket használni:) és persze használom is őket. Most már nem csak bekapok dolgokat, hanem meg is rágom őket. Sokkal gusztább egészben a banán, mint összetörve, és az almát is szívesebben csócsálom, ha szeletekben kerül a számba, nem reszelve:) (Reszelve már nem is vagyok hajlandó megenni).

Hamarosan itt a karácsony. Remélem, az ünnepi menü elkészítésekor anya és apa az én pocakomra is gondol majd:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner