2008. december 28., vasárnap

Az első karácsonyom (2. rész)

December 25-én jó korán felkeltettem anyát, hogy minél hamarabb lemehessek a nappaliba ellenőrizni, hogy megvannak-e még az új játékaim. Mind ott volt, tehát előző nap nem csak álmodtam... Valóban járt nálunk a Jézuska:)))

Reggeli után azonnal le is ültem játszani. Mindent kipróbáltam. Anya segítségével lovagoltam kicsit a zebrán, kiszedtem az összes golyót a zsiráfból, és mindet megkóstoltam, ráültem a vizipacira, és vidáman ültem rajta, amíg anya ide-oda tologatott.

Persze a sok játszásba bele is fáradtam, úgyhogy koradélután jó nagyot aludtam Lencsi babával, természetesen.

Mikor felébredtem már az uncsitesómék és nagynénémék mosolyogtak rám, és azt mondták, hogy náluk is járt a Jézuska, és ott hagyott nekem valamit a fájuk alatt; egy csudajó kincsesládát, egy babát, és egy daloló mesekönyvet rejtett a csomag.
(A babát Eszti babának neveztük el, mert anya szerint kiköpött Valkó Eszter:))).

A kincsesládába még én is beleférek:))))


Alig tértem magamhoz az új ajándékok okozta mámorból, amikor megjelentek nagyiék és a dédi. Az ő fájuk alatt is hagyott nekem a Jézuska valamit, ezt a pihepuha plüss százlábut:

Csodásabb már nem is lehetett volna ez az ünnep. Rengeteg ajándékot kaptam, ráadásul mindenki, akit szeretek eljött, hogy együtt ünnepeljen velem. Még a dédi is kimozdult miattam, pedig ő már elég öreg, és alig tud menni. Neki is van járássegítője, de az övé nem olyan színes és nem is zenél úgy, mint az enyém:))

Nagyiék és uncsitesóék 4 óra után mentek el. Mivel nem akartam aludni, anya úgy döntött, hogy kihasználja az alkalmat, és készít rólam még pár képet az ünneplő ruhámban, amit a másik nagyimnak hozott a Jézuska.


Aztán én is elfáradtam és apa méretes pocakján elterültem:)


Asszem nyugodtan kijelenthetem, hogy gyönyörű volt Karácsony első napja, csak keresztanyúék hiányoztak:((

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner