2008. december 28., vasárnap

Az első karácsonyom (3. rész)

Karácsony másnapján náthásan, de jó kedvűen ébredtem. Mivel könnyen elképzelhető, hogy a nappaliban, a földön játszva fáztam meg, ezért anya levitte a habtapi szőnyegemet. Sajnos aznap is többször ki kellett szívni az orromat. Ez persze nem vette kedvemet, jó kedvűen barangoltam a játékaim között akkor is, amikor hirtelen betoppantak keresztanyumék.

Uncsitesóék áthozták a Jézuskától kapott játékaik egy részét. Virág a chou chou, és a baby born babát, (ez utóbbinak a rágókáját egy időre le is nyúltam), Balázs pedig a lego vonatját.


Virágnak megengedtem, hogy kipróbálja a hip hop zebrámat. Tetszett neki, de mondtam, hogy nem viheti haza.


Aztán együtt is kipróbáltuk:)

Uncsitesóék éjszakára is maradtak. Reggel Virággal együtt ébresztettük anyut. Sajnos Virágnak fájt a pocakja és hányni kezdett, ezért nagyon hamar hazamentek.

27-én nem csak Virág érezte magát rosszul, hanem anya is, én pedig álomkorban szenvedtem. Gyakorlatilag végigaludtam az egész napot. A náthám amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is tűnt (kopp, kopp, kopp). Este a biztonság kedvéért még kiszívták a nozimat, de ma már nem kellett elővenniük az orrszívót. Remélem, hogy egy ideig nem kell találkoznom azzal a borzalmas szerkentyűvel!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner