2008. december 6., szombat

Mikulás

Kézzeljétek, ma hajnalban a kéményen keresztül beállított hozzánk a Mikulás. Sajnos én pont nem találkoztam vele, mert amikor nálunk járt, éppen az igazak álmát aludtam, és mivel sok helyre kellett mennie, így nem várta meg amíg felébredek:(. Na majd jövőre résen leszek:))

Naszóval a Mikulás bácsi hozott nekem és Noncsinak ajándékokat. Én két virgácsot, egy nagy dobozt, egy piros ruhácskát, és egy kis zacskónyi finomságot kaptam. A két virgács a két kis csizmácskámba volt szúrva. Anya szerint az egyiket azért kaptam, mert nem eszem meg rendesen a gyümölcsöket, a másikat pedig azért, mert nap közben és éjszaka nem alszom rendesen:((( Szerintem viszont a virgácsok rossz helyre kerültek.... Balázsnak és Virágnak szánta őket a Mikulás, de véletlenül a mi ablakunkba rakta...
A piros zacskóban egy alma, egy körte, egy gyümölcs desszert és egy bébi üditőital volt, a dobozban pedig egy színes játék, amit járássegítőnek hívnak. Igazán meglátogathatna minden héten a Mikulás:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner