2008. december 8., hétfő

Banán evés

Van egy dolog amiben már nagyon profi vagyok:) Nagyon profin ki tudom nézni bárki szájából az ételt:))

Tegnap anya chipset evett apával. Én anya karjából követtem az eseményeket, és minden egyes alkalommal, amikor anya a szájába tett egy chipset én is jó nagyra nyitottam a számat, annak reményében, hátha én is kapok egyet. A színjátékomnak az lett a vége, hogy anya a nyelvemhez érintett egy chipset, én meg jó ideig nyalogattam a számat, annyira sós volt...

Aztán anya kibontott egy banánt, amire azonnal rávetettem magam és rögtön be is zabáltam belőle egy felet. Persze akkor tuti nem kellett volna a banán, ha turmixolva, vagy villával összetörve került volna elém.





1 megjegyzés:

Doridia írta...

Jaj ez a banános képsorozat nagyon jóóó!! :))
Most nézem csak mennyire szép szeme van Lilinek! :O :)))
A télapós ruhában pedig szenzációs!

 

Design By:
SkinCorner