2008. december 28., vasárnap

Az első karácsonyom (1. rész)

Igazán szép első karácsonyon vagyok túl. December 24-én ugyan száműztek a hálószobába, de mindig volt mellettem valaki, amíg a Jézuska a nappaliban ügyködött. Olyan sokáig kellett várnom, hogy végre lemehessek a földszintre, hogy mire feljött értem az anyukám el is aludtam. Már javában ment az esti híradó, mire felébredtem. Anya, amíg aludtam, végig ott volt mellettem. Aztán egyszer csak megszólalt egy csengettyű és mi anyával lesétáltunk a nappaliba. Rögtön láttam, hogy a nappali egy részét egy hatalmas csillogó-villogó fa foglalja el. Meg is ijedtem, és el is sírtam volna magam, ha nincsenek mellettem anyuék. A fa alatt egy csomó érdekesség volt becsomagolva, de engem sokkal jobban érdekelt a zene, ami a CD lejátszóból szólt. Rögtön négykézlábra ereszkedtem hát, és rángatni kezdtem a popómat a zene ütemére:)). Aztán apa abbahagyta a kamerázást, és anyával elém toltak egy csomó színes papírba csomagolt dobozt. Anyával rávetettük magunkat a dobozokra és mindent kicsomagoltak. Persze akkor még sokkal jobban érdekeltek engem a csomagolópapírok, mint a dobozok tartalma. Csodás ajándékokat kaptam a Jézuskától. Fel sem tudom sorolni, úgyhogy beszéljenek helyettem inkább a képek:)
A karácsonyfánk:

Az egyik kedvenc a zenélő labda:

Ebben vajon mi lehet?

Az első babám... Lencsinek neveztük el:)

Miután mindent felbontottunk...

Gyönyörű minden anya!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner