2008. december 12., péntek

Most már minden rendben

Megint ráijesztettem kicsit anyáékra.Tegnap este valahogy a karácsonyi díszítésről a járókámba került egy icipici piros csillag, amit nekem persze muszáj volt megkóstolnom. Megpróbáltam lenyelni, de sikerült, így öklendezni kezdtem. A vége az lett, hogy anyáék kihívták az ügyeletet. Megvizsgáltak, megitattak megint öklendeztem, aztán már hánytam is, míg végül kijött a csillagocska a számból. Szóval most már jól vagyok, csak leteszteltem, hogy baj esetén mennyi idő alatt jön ki az ügyelet. Gyorsak voltak, 5-10 percen belül kint is voltak, és a doktorbácsi is nagyon rendes volt, úgyhogy meg is ajándékoztam néhány Lili féle nagy mosollyal. Az öklendezés nem volt annyira jó, meg az sem amikor anyáék keresték az idegen testet a számban, de cserébe utána jó sokáig lubickolhattam a kádban.
Ez a kis incidens engem is lefárasztott, úgyhogy meglehetősen korán, olyan 1/2 10-kor már az igazak álmát aludtam.

A képen a bűnös girland látható, minden bizonnyal ő vesztette el azt a bizonyos csillagot.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner