2008. augusztus 13., szerda

Tízórai

Anya pár napja a tízórai után fura ízű dolgokat kóstoltat meg velem. Az első ilyen kóstolóra múlt héten pénteken került sor. Az egész úgy történt, hogy anya beültetett a pihenőszékembe, megmosott és megpucolt egy barackot és kifacsarta a levét. Aztán rámkötött egy előkét, amit én persze próbáltam eltávolítani, de végül az előke győzött. Aztán anya egy kék kanállal a számba tolta a baracklét. Pfúj, nagggyon rossz volt. Jól ki is köptem és vádlón néztem anyára, hogy mégis, hogy tehet velem ilyet, hogy ilyen savanyú lével kínál. Apa közben vadul fényképezett. Egészen hétfőig zargattak engem az őszibarackkal, akkor anya meghallgatta imámat és úgy döntött, hogy a következő naptól almát etet velem. Na az sem különb, de mivel muszáj néha anya és apa kedvére tennem, ma megettem mind a három kiskanálnyi almalét.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner