2008. augusztus 14., csütörtök

Ma

Ma jó korán, hajnali 4-kor keltem, de csak azért, mert anyukám is akkor kelt. Rendes volt anyutól, hogy kivett a kiságyból és átvitt a hálószobába maga mellé, mert így szopizás közben újra vissza tudtam aludni egy kis időre. Egyébként ma nincs valami jó napom és ennek folyamatosan hangot is adok, de anyát már nem lehet sírással kiborítani. A sok-sok hisztit leszámítva jó gyerek voltam ma. Az almát is megettem. Már három kiskanálnál tartok, de én ezt persze kb 10 részletben kapom meg, különben a nyálammal együtt a ruhámon, vagy az előkén végezné.
Epillanatban az igazak álmát alszom, de hamarosan felébredek, mert tudom, hogy fürödnöm kell. Azt hiszem fürcsi és vacsi után lesz nemulass! 10-ig nem dugnak ágyba az biztos. :))

1 megjegyzés:

Nici írta...

Ügyes kicsilány vagy, csak így tovább az almevéssel :)

 

Design By:
SkinCorner