2008. augusztus 31., vasárnap

Timiéknél

Ritkán látok annyi embert egyszerre, amennyit tegnap Timiéknél láttam. Volt ott férfi és nőnemű, rövid, és hosszúhajú, szőke, és barna, szóval mindenféle. Meg is zavart picit az a sok új arc és az ismeretlen környezet és álmos is voltam, meg különben is, úgyhogy néha bizony elsírtam magam, de apa meg anya azért ott voltak mellettem, úgyhogy nem volt ám ez a buli olyan rossz nekem. Hárman meg is fogtak engem, de csak rövid időre engedtem ám!

Amikor már nagyon elegem volt, apa összecsomagolt és hazavitt. Otthon aztán ettem és aludtam egy nagyot. Miután felkeltem és érzékeltem, hogy anya nincs mellettem hangos ordításba kezdtem. Jól is tettem, hogy elkiabáltam magam, mert így apával felkerekedtünk megkeresni. Hát bizony ő még mindig a buliban volt. Mire mi visszaértünk, jól megfogyatkozott a társaság. Mindenféle számomra ismeretlen dologról beszélgettek. Nekem elég volt kétszer elnyögnöm magam és anya már tudta, hogy neki végetért a szórakozás. A hazafelé úton nagyon vigyáztam rá, nehogy eltűnjön ismét, fogtam is végig a kezét, de nem volt probléma. Otthon aztán már minden a szokásos menetrend szerint zajlott.

Mivel gyakorlatilag mindenki fényképezett, így anya nem készített fotót. Ha megkapjuk a munkatársaitól, akkor majd közzétesszük őket.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner