2008. augusztus 28., csütörtök

Játszom az idegekkel

Bezony:) Néha muszáj helyre tennem anyát és apát, hogy tudják ki az úr a házban. Ennélfogva ma gyakorlatilag egész nap ugráltattam őket és mivel eléggé ügyetlenek még ilyen téren, ezért többször is hangos sírással adtam tudtukra, hogy mit is szeretnék. Nincsenek ám olyan nagy igényeim, csupán csak szeretek egész nap közvetlenül mellettük lenni. Szeretem, ha anya, vagy apa a karjába vesz, ha hintáznak velem, ha mellém fekszenek a játszószönyegen, ha anya simogat a hajával, ha apa ráfúj a pocakomra, ha együtt sétálunk, és elvárom, hogy mellettem legyenek, amíg elalszom.

Ugye, hogy nem olyan nagy dolgok ezek?

2 megjegyzés:

Nici írta...

Teljesen igazad van, legyél csak Te a középpontban :D Nem is értem hogy gondolta Anya és Apa, hogy ne így cselekedjenek?! :DDD

Lili írta...

:)))

 

Design By:
SkinCorner